Хотіли «рівності», а нарвалися на «расизм»

Поштова служба Іспанії ініціювала кампанію боротьби з нерівністю та расизмом. І випустила серію «Марок рівності». Утім це починання збурило неабиякий скандал, повідомляє УНІАН. 

Різні марки серії відображають різні кольори шкіри. Проте громадськість обурило, що найдешевшими виявилися марки із зображенням чорної шкіри. І навпаки, «світлошкірі зображення» – на найдорожчих марках. В поштовій службі заявили, що так зроблено спеціально. Мовляв, символічно, що найсвітлішу марку з цієї серії, яка коштує 2 євро, можна замінити аж трьома найтемнішими, по 70 євроцентів. Таким чином, пояснюють поштарі, кожен лист і кожна посилка, супроводжені цими марками, мають стати уособленням нерівності, створеної расизмом.

Але ця ідея не зустріла загального схвалення. Її вже розкритикували в соціальних мережах за «випадковий расизм», пише видання «The Washington Post». Також критики проєкту вважають, що він демонструє відсутність різноманітності у великих іспанських фірмах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company