Instagram-премудрість

Року минулого, 2018-го, соціальна мережа Instagram перетнула відмітку в 800 млн активних користувачів. Цей мобільний додаток, за дослідженням аналітичного агентства Sanistra, належить до сімки найпопулярніших соціальних мереж світу. Від початку цей сервіс силкувався змагатися з Facebook, але 2008 року «імперія Цукерберга» викупила його за 1 млрд «вічнозелених». Відтоді Instagram наче підмінили. В хорошому розумінні. Нині в ньому можна вести бізнес, допомагати людям, ділитися інформацією. Але до цього він ішов майже 12 років.

За останнє дворіччя активність користувачів Instagram б’є всі рекорди, однак нині майже всі ніші для розвитку зайнято. Його блогери ремствують: раніше розвиватися в Insta було набагато легше. Тепер щоб твоя сторінка мала привабливий, стильний і сучасний вигляд, потрібно знати силу-силенну: спеціальні алгоритми, десятки видів реклами тощо.

Якщо раніше можна було «піднятися» завдяки «масфоловінгу» (процесу ручних або автоматичних підписок на профілі, знайдених за заздалегідь вибраними #хештегами, а також підписці на фоловерів інших популярних профілів-сторінок або за схожою тематикою) та «маслайкінгу» (обрання відповідного хештегу і проставляння «лайків» на фото, які вам подобаються), – то тепер Instagram-користувач набагато обізнаніший. І коли отримує від незнайомця 2-5 «лайків», а потім цей акаунт не проявляє жодної активності – вже знає, що це маслайкінг. Тобто такий собі «привид», який гукнув «Ось я, тут!» лише для того, щоб ти зайшов на його сторінку, зацікавився та підписався чи поставив декілька «лайків» у відповідь. Утім тепер такі хитрі «заманухи» просто ігнорують.

Микола Куліна, тренер освітнього простору «Цитрус Академія» з Instagram, YouTube та відеомейкінгу, наголошує: важливо, як користувач себе презентує на сторінці. Це стосується не тільки блогерів. Перше, що бачить людина, коли заходить на чиюсь сторінку – ім’я (нікнейм), аватар (фото), «шапку» профілю (інформацію про користувача), актуальне (кружечки, в яких зберігають фото та відео, що викладали в Іnstastories) та декілька рядків з фото (6 фотографій). Щоб усе це побачити й оцінити, потенційному підписнику потрібно не 10 чи 20 хвилин, а декілька секунд!

– Якщо немає структурованості, а на сторінці лише якась «каша», це не приваблює аудиторію, – запевняє Микола. – В залежності від того, що ви плануєте просувати: послугу, товар, чи бажаєте розвиватися, як блогер, – вам потрібно обрати свій формат профілю. В описі обов’язково маєте вказати ключові моменти, щоб людина одразу зрозуміла, куди потрапила. Це мусить бути інформація про рід діяльності (через бізнес-профіль), скільки вам років, де мешкаєте. Ясна річ, не обов’язково вказувати детальну адресу (якщо йдеться, звісно, не про магазин), цілком достатньо назвати місто – це допоможе вашій цільовій аудиторії зорієнтуватися, підходите ви їм чи ні (для товаришування чи для ділових стосунків).

Щодо єдиного стилю профілю, Микола Куліна попереджає: світлини, на яких одразу помітна ретельна обробка, були популярними раніше. Сучасна фотографія в Instagram має два чинники: гарне око у фотографа та подальша обробка світлини.

– Обробляти фотографії потрібно так, щоб люди не розуміли: це ви гарно фотографуєте чи доводите світлину до кондиції завдяки різним мобільним додаткам і фотошопу, – зауважує експерт. І додає: – Нині особливо цінується мінімалізм та пастельні кольори.

Профіль – відтворення вашого світу. Якщо всі фотографії в одному кольорі та мають вигляд «виготовлених на конвеєрі» – цього для успіху недостатньо. Сторінку в Instаgram можуть складати різноманітні світлини: предметів (flatlay), архітектури, портрети в різних ракурсах. Бажано залишати на них «повітря», щоб зберігати гармонійний оригінальний вигляд, творити певну атмосферу. Саме тоді ваш профіль впаде в око багатьом. Для прикладу, гляньте профілі @alexandramitroshina, @kate_voina, @pp.tysya, @sergeysuxov. Ці фахові блогери мають у підписниках понад 500 тисяч, а деякі майже мільйон відвідувачів.

Але це лише верхівка айсберга: Instagram, його сучасні можливості і премудрості можна опановувати безперервно, та увесь його простір все одно не освоїте. Навіть не віриться, що лише років п’ять тому це був звичайнісінький сервіс для викладання фото в стилі «і я там був, мед-каву пив…». Тож не відставайте від сучасних трендів, опановуйте новації!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company