Рекорди «українського» сервісу

16 січня 2021 року набули чинності норми законодавства, які регулюють використання державної мови у сфері обслуговування споживачів: українська там стала обов’язковою.

Проте кількість звернень і скарг до Уповноваженого із захисту державної мови лише збільшується: із 16 січня – по 11 лютого Тарас Кремінь отримав 605 звернень громадян про захист їхніх прав отримувати інформацію та послуги державною мовою, про усунення перешкод та обмежень у користуванні державною мовою, про надання консультацій та додаткової інформації.

«Найбільше звернень та скарг продовжує надходити із Києва та Київської області – 276, – йдеться в його повідомленні. – У східних, південних та західних областях України – незначна кількість можливих порушень (наприклад, з Луганської області – 7, з Миколаївської – 6, з Донецької – 4, з Тернопільської – 4, з Херсонської, Рівненської, Івано-Франківської, Закарпатської, Хмельницької – по 2 звернення».

Переважна більшість звернень (281) – про відсутність української версії сайтів, які надають послуги, та аналогічних сайтів інтернет-магазинів. А 126 громадян наводять факти порушень своїх прав, перешкод та обмежень у користуванні державною мовою, які чинять працівники сфери обслуговування. І найрясніше зафіксованих випадків такого неподобства – у столиці, аж 53.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company