Щоб не гендлювали на святому

Народні депутати мають намір узаконити заборону використовувати у рекламних кампаніях символи спротиву російській агресії. І вже зареєстрували у Верховній Раді відповідний законопроєкт № 9128.

«Прикро, що в маркетингових комунікаціях виробники споживчих товарів та послуг вдаються до недоречного використання трагічних подій війни, назв постраждалих міст, патріотичних закликів і військових вітань, зазначають автори пояснювальній записці до законопроекту. Йдеться про реєстрацію торговельних марок алкогольних напоїв, продуктів, інших товарів, назви акцій для клієнтів, слогани реклами, які застосовують чи обігрують воєнну тематику у необережний, а подеколи і просто у неприпустимий спосіб».

Ініціатори наполягають внести зміни до Законів України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» та «Про рекламу», щоб логотипи, які використовують назви населених пунктів, військової техніки чи військ, не могли реєструватися як торгові марки й отримати правову охорону.

Нині, для прикладу, підприємці використовують для реклами своєї продукції такі назви, як «Буча-комбуча», «Героям слава», «Азовсталь», «Волонтерка». У багатьох людей ці назви на товарах викликали обурення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company