Чи українізуємо «Варєнічную «Катюшу»»?

Київська міська рада ухвалила в першому читанні проект рішення про українізацію столичної сфери обслуговування та реклами. За це проголосував 91 депутат, повідомляється на сайті Київради.

Після остаточної ухвали документа  українська  має стати у Києві мовою роботи, діловодства і документації органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій комунальної форми власності. Всі рекламні оголошення, вивіски, плакати, афіші, повідомлення та інші форми аудіо- та візуальної рекламної продукції мають бути написані українською.  Інша мова допускається, але – з обов’язковим українським перекладом чи транслітерацією.

За словами ініціатора документа, депутата Київради Юрія Сиротюка, таке рішення має «чітко окреслити, що всі послуги у сфері обслуговування в столиці: спілкування з клієнтами, меню в закладах громадського харчування тощо,  першочергово повинні здійснюватися українською мовою. Переходити на іноземну мову варто лише тоді, коли клієнт сам про це попросить». «Це рішення матиме рекомендаційний характер і покликане відновити історичну справедливість щодо нашої мови, яка століттями пригнічувалася», – пояснив столичний  депутат.

Тим часом заступник столичного міського голови – секретар Київради Володимир Прокопів, підтримуючи в цілому депутатську ініціативу, все ж вважає, що такі питання «треба вирішувати системно, у відповідності з усіма юридичними нормами».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company