Школа інтегрованих уроків

Про розвиток емоційного інтелекту йшлося на майстер-класі, проведеному під час ювілейної «Грінченківської декади» у столичному Університеті імені Бориса Грінченка для студентів-філологів української та іноземних мов. Майбутні фахівці взяли участь у креативних ділових іграх, ознайомилися з цікавими презентаціями університетських аспірантів.

Почали майстер-клас з украй важливої теми, представленої вчителькою української мови та літератури Київської загальноосвітньої школи №258 Іриною Космідайло, – «Гордість та патріотизм». На прикладі методики викладання мови, історії та географії учасники обговорили інтегрованість предметів. Для більшої наочності на роздрукованих прикладах-схемах студентам пояснювали, як цю тему розглядають у школах.

Задоволення від командної роботи – важлива складова досягнення позитивного результату. Про це розповідала аспірантка Грінченкового університету, викладач української Юлія Набок-Бабенко. Для кращого засвоєння матеріалу, інформація подавалася в ігровій формі. Та й роботу в команді ліпше відчути саме тоді, коли виконуєш завдання гуртом. На дошці в аудиторії вимальовувалася схема школи майбутнього, а на аркушах студенти творили піар-план, художні задуми втілення ідеї.

Діти відвертіше говорять на незручні теми. Тому інтегроване вивчення української мови, вітчизняної та світової літератур учасники майстер-класу означили вельми одвертою темою: «Шкода й біль, завдані ненавистю…» Учителька та аспірантка Тетяна Резнік запропонувала цікаве порівняння літератур. У фокусі уваги були класичні твори: шекспірівська «Гамлет» та роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні» Панаса Мирного.

Майстер-клас удався. І викладачі університету, і вчителі шкіл, і студенти в один голос запевнили: збагатилися корисною інформацією і практичними фаховими навичками.

Loading...

Напишіть відгук

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company