Хотіли «полювання», а отримали «лихоманку»

На честь свого 10-мільйонного клієнта Monobank запустив акцію «Полювання на лимони». Користувачі шукали приховані «лимони» в застосунку, щоб виграти iPhone, мільйон гривень і навіть BMW та квартиру.

Втім ажіотаж виявився таким великим, що додаток почав «глючити» — частина функцій перестала працювати. Співзасновник банку Олег Гороховський визнав, що система «лягла» через шалений наплив користувачів, і навіть пожартував: мовляв, клієнти «зайшли у всі куточки програми, де ніхто не бував». Щоб пом’якшити ситуацію, банк додав до призового фонду ще 50 iPhone.

А соцмережі вибухнули мемами і жартами про «лимонну лихоманку». Дехто навіть почав продавати «послуги зі збору лимонів» на OLX.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company