Проти дезінформації

Медійна програма, запроваджена в Україні завдяки фінансовій підтримці Агентства США з міжнародного розвитку, розробила короткий тест для українців, у якому досліджується, як респонденти відрізняють якісні матеріали в медіа від дезінформації.

За результатами опитування більшість українців зустрічали неправдиві факти в новинах.

Деталі цієї статистики Оксана Майдан, заступниця директора «Internews» в Україні, оприлюднила на пресконференції в інформаційній агенції «Укрінформ».

Отже: кількість українців, які навчилися розрізняти правдиву інформацію від рейкової, збільшилася з 11% до 24%. В цілому ж дезінформація у вітчизняних медіа лишається досить поширеним явищем. Для прикладу, повідомлення про щеплення від COVID-19: 68% опитаних чули «історії», що вакцина нібито є шкідливішою за сам коронавірус і 49% охоче в це повірили.

Директорка «Internews» в Україні Джилліан МакКормак переконана, що занурення населення в інтернет і черпання сумнівної інформації, зокрема,  із соціальних мереж, загрожує життю людей. Споживачі неякісного контенту ловляться на «брехливі гачки» (як у ситуації зі щепленням) відтак шкодять власному здоров’ю. На загал маємо низький відсоток щеплень, що впливає на рівень загального імунітету. На думку пані Джилліан, нині найважливіше забезпечити громадянам доступ до достовірної інформації, активно розвивати їхню особисту стійкість до дезінформації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company