Бляшанка на коліщатах?

Він легкий і дешевий. І точно – абсурдний. До України  на сертифікацію їде з Індії найдешевший у світі автомобіль.

Чотириколісний монстрик  «Баджадж-К’ют»  невпевнено балансує на межі між квадроциклами, як позиціонують його розробники, та автомобілями. Більше того, він невпевнено балансує навіть на асфальті: якщо прискоритися заднім ходом до 20 км/год. і зробити розворот, то «К’ют» відірветься від поверхні одним колесом  щонайменше на 10 сантиметрів. Його вага всього-на всього 399 кілограмів.

Раніше серед автомобілів з вагою 850 кіло лідирував «Равон-Ер2»,  що його ми більше знали, як «Деу-Матіз». Двомісний «Смарт-Форту» четвертого покоління – заважить майже тонну. Найбільша жінка світу донедавна  мала півтонни. Недавно вона скинула 400 кіло. Кумекаєте, як насправді зібрали «К’ют»? Відкинули все зайве…

Для чого  створили такий автомобіль? Технічно – це квадроцикл с кузовом-монококом на чотири сидіння і переробленою системою керування. Індуси стверджують, що «К’ют» – ідеальний помічник для служб доставок та компаній з продажу дріб’язку. На вулиці, запрудженій транспортом,  «К’юту» для повного розвороту достатньо трьох з половиною метрів, він споживає близько трьох літрів пального на сотню кілометрів.

Максимальна швидкість авто – 76 км/год. Тож якщо виїдете ним на німецький автобан і втиснете педаль газу «до дна», вас оштрафують… за надмірно повільну швидкість. Хтось запитає: «А навіщо  «Баджаджу» та сотня?» Справді, ні до чого. Хоча кожен дорослий чоловік трохи дитина і зберігає найперші уявлення про іграшковий автомобіль. «Бібікалка» має бути велика, гучна і швидка. А «К’ют» – неправильна «бібікалка». Просто ми всі про це мовчимо.

На який сегмент українського авторинку націлився чотириколісний пігмей? Не знаю. Його ні з чим порівняти. Відомі міні-авто більші, надійніші і не завжди суттєво дорожчі. «Уз-Деу» після  ребрендингу перевтілилося у «Равон». Найменша  його модель «Ер2» має четверо дверей. У найпростішій комплектації «Равон» дорожчий за «К`юта» на 2700 дол.,  але має 86 кінських сил, а не 13, автоматична коробка передач розганяє його до 160 км/год.

У «К`юті»  затісно,  у  багажнику заледве поміститься метрова піца, а щоб перемкнути передачу, треба посунути праву ногу сусіда. Найдешевший автомобіль у світі більше нагадує класичний сир у мишоловці.

Якщо Ви хочете придбати «К’ют», щоб розвозити піцу, то подумайте про плащ-намет і скутер – він значно маневреніший. І буде дешево – далі нікуди. Але коли плануєте таким авто разом із сім’єю поїхати на село до бабусі , то не дивуйтеся, якщо там залишитеся на надовго. Ремонтувати свою бляшанку на коліщатах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company