Дизайнер Ірина ТИДНЮК: «Найважливіше – робити все з любов’ю та повною віддачею»

Це не вигадка, це щира правда:  українські дизайнери починають конкурувати зі світовими брендами. У колекціях молодої та вдатної Ірини Тиднюк – одяг для жінок у стилі кежуал: неповторні геометричні тренчі, сукні, сумки, светри та багато іншого модного краму. Кожну річ, виконану з першокласних матеріалів, створено для доповнення будь-якого образу. А ціна – більш ніж прийнятна. «IRYNA TYDNYUK» – бренд, який поєднує у собі класичні та оригінальні речі чорного, білого та бежевого кольору.

– Взагалі, за фахом я інженер, закінчила Одеський національний морський університет, але ще з дитинства мріяла створювати одяг, – зізнається Ірина. – У 2012 році нарешті зважилася втілити в життя давню дитячу мрію. Брала індивідуальні уроки моделювання жіночого одягу. Перше, що пошила власноруч, – спідниця «напівсонце».

– Чому вирішили створити власний бренд?

– Бо дуже швидко відчула: мені замало шити лише для себе та подруг. Хотілося чогось більшого. Тоді й почала доволі ретельно вивчати, цікавитися, що таке «бренд», як його створити. Заручилася підтримкою коханого, і в мене все вийшло. У травні 2014 року офіційно народилася «IRYNA TYDNYUK».

– Кажуть, перший крок завжди найважчий…

– Так, я з цим згодна. Думаю перший крок важкий та напружений у будь-якій сфері. І нам було важко починати. Хоча я знаю весь процес створення та технологію пошиття. Було геть непросто знайти виробництво, яке якісно пошиє малу партію одягу.

– Чи варто вашим шанувальникам очікувати на якісь яскраві кольори у нових колекціях?

– У своєму одязі намагаюся дотримуватись унікальності, лаконічності та строгості.  Можу створювати те ж саме і в інших кольорах. Чорним та білим себе не обмежую. Але, скоріш за все, саме ці кольори залишаться як базові у моїх колекціях.

– Плануєте відкривати мережу магазинів по всій Україні?

– Так, я мрію про це. Хочу завоювати серця всіх українок, і не лише їхні.

– Чи велика у Вас команда?

– Нас п’ятеро. Директор бренду відповідальний за маркетинг: веде від мого імені перемовини, укладає угоди з магазинами. Піар-менеджер бренду – за креативне просування та розвиток медійної частини проекту. Також в нашій команді є два менеджери з продажу.

 Хто Ваша найбільша опора?

– Мій чоловік. Він же і директор бренду. Всі важливі рішення ми ухвалюємо разом.

– Що порадите початківцям, котрі прагнуть відкрити свою власну «модну» справу?

– Найважливіше – робити все з любов’ю та повною віддачею. Коли працюєш сам на себе, коли кожен день «робочий»,  важливо завжди витримувати баланс, не забувати іноді мріяти, бо усі без винятку мрії мають здатність збуватися.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company