Грінченківські тіктокери: «фартові», бо креативні

Акаунт «@grinch_1863» претендує стати справді масовим: сотні тисяч переглядів відео, тисячі підписників та коментарів. І півтора мільйона вподобайок.

– Але нам треба більше! – запевняє голова TikTok-студпарламенту столичного Грінченковового університету Поліна Скубенко. – Тому й постійно шукаємо способів, як покращити якість відео, контенту та що зробити, щоб кількість вподобайок і підписників зростала.

Очолити студпарламентський TikTok Поліні довелося, як сама зізнається, «неочікувано для себе».

– Просто одного вечора мені написали: «Хочеш бути головою нашого ТіkТоk?». Погодилася, бо вже мала такий досвід.

Скільки людей у вашій команді?

– Десь 10-15. Ця цифра постійно змінюється… Здавалося б, знімати для TikTok легко, але на це треба витрачати час, а не кожен його може знайти.

Складається враження, що у вашому ТіkТоk немає і натяку на цензуру. Бачила відео із сигаретами, алкоголем, навіть нецензурною лексикою…

– Так, у нас таке «проскакує», але завваж: це не ми з сигаретами-алкоголем, це зазвичай уривки із фільмів, серіалів чи телевізійних шоу. І такі «відоси» стають популярними, залітають, бо студенти дивилися ці фільми та серіали. Наскільки мені відомо, був лише один випадок, коли нам прямо сказали: «робіть щось з контентом, цензурте все», але щоб нам хтось постійно на щось невдоволено вказував, вимагав прибрати з акаунта, – такого не було.

Ви стали за підписками найпопулярнішим акаунтом Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

– Так, і ми цим дуже пишаємося. Не те, щоб це була наша ціль – когось перегнати. У нас немає такого, що прям змагаємося між собою. Просто круто, що нам це вдалося, бо справді вкладаємо у ведення акаунта багато часу та сил, тому дуже раді, що отримуємо фідбек своїй праці.

Вважаєш, що основний успіх вашого TikTok – це меми?

– Так. Одна дівчинка започаткувала в нас саме такий формат: уривки із фільмів і життєві фрази. І на такі відео маємо величезний фідбек від авдиторії. Мені здається, це якось пов’язано з тим, що люди можуть асоціювати себе з героями фільмів та серіалів і такі: «Вау, це прям я».

До речі, неодноразово помічала, що тіктоки з вашого акаунта крадуть інші й вони там навіть «залітають». Схоже, ви задаєте тренд для всіх акаунтів університетів?

– Зазвичай акаунти університетів асоціюються з чимось крінжовим та більше офіційним. А ми вирішили дещо відійти від цього і, як бачите, не дарма.

Маєте намір «добити» 2 мільйони лайків?

– Якщо штампуватимемо оці меми з серіалів та фільмів, то можливо за навчальний рік «доб’ємо». Будемо дуже щасливі, якщо досягнемо такої цифри. Я б навіть сказала, що в нас прокидається адреналін від однієї думки про це, тому хочемо більше знімати та робити більше контенту.

Яка у основна планка в день за кількістю відео?

– 2 або 3 відео. Але 1-2 має обовязково «вистрілити», тобто потрапити в рекомендації. З тих трьох відео, яке запостимо, можуть «залетіти» або всі, або жодного.

Як потрапити до вашої команди?

– Дуже легко! В нас періодично відбуваються набори. Слідкуйте за нашими соцмережами. Щоб потрапити – знімаєте пару «відосів», надсилаєте нам і ми дивимося, чи це сходитися з нашим звичним контентом. Тому якщо маєте вільний час та ідеї, будемо раді творити разом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company