Орест Сохар: «У журналістиці сталості немає»

За даними ІМІ, у 2022 році інтернет-видання «Оглядач» посідало п’яту сходинку рейтингу найпопулярніших українських ЗМІ.

Після повномасштабного вторгнення росії в Україну вітчизняне інформаційне поле кардинально змінилося: суспільство вкрай потребувало оперативних «інформ-блискавок», наставав зоряний час інформаційних телеграм-каналів.

«Ми декілька місяців шукали нову концепцію, яка б дозволила нам триматися на хвилі, – розповідає шеф-редактор «Оглядача» Орест Сохар. – Для видання життєво важливо не втратити вплив на аудиторію. Ми змінили вектор у бік глибокої аналітики, в пояснювальні тексти, в ексклюзивні публікації.

Журналістика завжди у розбурханому життєвому морі й особливо чутлива до технологічних новацій. Власне, так і живе – перманентними змінами. Поява Twitter та Facebok вплинула на діджитал-медіа, кинувши серйозні виклики журналістам.

«Ніколи не думали, що вся журналістика зведеться до телефону, – запевняє Орест Сохар. – Ще не звикли до цього, а вже переступаємо новий поріг, за яким господарюватиме штучний інтелект. З’являться нові технології поширення інформації. У журналістиці сталості немає, вона зникла років десять тому й, очевидно, вже ніколи до нас не повернеться».

Як в умовах війни подавати інформацію? Великі тексти вмирають – нинішній масовий читач їх не сприймає.

«В нашому виданні, коли робимо інтерв’ю, найперше «нарізаємо» з нього декілька новин, – ділиться шеф редактор «Оглядача. – І вони набирають набагато більше переглядів, аніж саме інтерв’ю, бо там є клікбейтні заголовки, щось цікавеньке та короткий текст. Майбутнє – за такими форматами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company