«Щедрик» оцінили

Журналісти видання «Forbes Ukraine» дослідили, скільки нині коштує «Щедрик» – найвідоміший твір українського композитора Миколи Леонтовича, який у світі знають під назвою «Carol of the Bells».

Він звучав у низці відомих фільмів та серіалів («Міцний горішок 2», «Сімпсони»), у рекламних роликах «Coca-Cola» та «Audi»… Після виходу на світовий екран культового новорічного фільму «Сам удома» щедрівку почули на всіх континентах: упродовж 12 тижнів стрічка посідала першу позицію за касовими зборами, заробивши понад $470 млн.

«Carol of the Bells» за понад сторіччя міг би принести від $30 млн до $130 млн доходів — спочатку автору та його нащадкам, а потім усім охочим, як суспільне надбання. За даними Youtube, найпопулярніші відео з цією композицією мають в 2-5 разів більше переглядів, ніж найкасовіші пісні про Різдво», – йдеться у публікації журналу.

За оцінкою «Forbes», враховуючи нинішній курс долара, права на «Щедрик» могли б коштувати $15-20 млн.

Вперше щедрівку Миколи Леонтовича заспівав 1916 року в Києві український хор під диригуванням Олександра Кошиця.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company