«Медійного полку» прибуло

Foodtech-стартап «Choice» та ресторатор Ігор Сухомлин створюють нове медіа «Майонез» – платформу для рестораторів, шеф-кухарів та всієї спільноти у сфері гостинності. Про це повідомляє видання «Mind» із покликаючись на пресреліз засновників.

Мінімальнийобсягінвестицій у проєкт становить 50 000 доларів. Основна мета — допомогтивласникамзакладівефективнішевикористовуватисучасніцифровіінструменти.

«За нашими оцінками, понад 90% ресторанів не працюють із клієнтською базою даних, не знають, що таке LTV (пожиттєва цінність клієнта), та не використовують CRM (систему управління відносинами з клієнтами), – зазначає співзасновник «Choice» Володимир Оляницький. – «Майонез» стане нашим вкладом у розвиток української ресторанної індустрії».

Нагадаємо: свого часу компанія «Choice» розробила платформу, що дозволяє ресторанам створювати безконтактні QR-меню.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Powered by WordPress | Designed by: seo service | Thanks to seo company, web designers and internet marketing company